Klachten: wij doen ons uiterste best om jou als onze klant tevreden te stellen met onze producten en klantenservice. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@LKCreativeness.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Fouten in digitale patronen: we doen er alles aan om onze patronen zo perfect als mogelijk te maken. Mocht je onverhoopt toch een foutje tegenkomen, laat dit dan graag weten door te mailen naar info@LKCreativeness.nl. We bekijken en beoordelen je melding. Wanneer we vaststellen dat er inderdaad een fout in het patroon staat, zal dit binnen 14 werkdagen worden gecorrigeerd. Je ontvangt de gecorrigeerde versie van het patroon kosteloos zodra de fout verwerkt is.