Hoe werkt bestellen?
Hoe krijg ik mijn patronen?
Na de afronding van de betaling krijg je automatisch een mail in je inbox. Dit gebeurt binnen een uur. In deze mail staan al jouw gegevens, en kun je de patronen die je hebt gekocht downloaden. Bewaar deze mail goed.
Sla ook altijd je patroon op, bijvoorbeeld op een online drive of cloud en je computer. Zo kun je voorkomen dat je jouw patronen kwijtraakt.
Heb je problemen bij ontvangst van je haakpatronen? Zie je bijvoorbeeld geen mail in je inbox? Controleer altijd je spam inbox. Soms komen mails daarin terecht. Kun je ook daar de mail niet vinden? Neem dan contact met mij op via de contact pagina.
Zie je de mail wel, maar heb je andere problemen met downloaden? Neem dan ook zeker even contact op. Ik help je zo snel mogelijk om jouw gekochte patronen gedownload te krijgen.
Ik ben een patroon kwijtgeraakt! Wat nu?
Heb je een patroon gekocht op LK Creativeness, maar ben je het kwijtgeraakt? Geen probleem. Je kunt via de email die je na aankoop hebt ontvangen onbeperkt opnieuw de pdf downloaden. Deze blijft beschikbaar. Ervaar je problemen met het downloaden? Neem dan contact met ons op.
Kan ik nog annuleren of retourneren?
Het is niet mogelijk om een aankoop van een digitaal bestand te annuleren of retourneren, zie ook de algemene voorwaarden, maar neem gerust contact op als je problemen ervaart.